Neįgaliesiems
Viešojo sektoriaus įstaigos
Viešojo sektoriaus įstaigos
Institucinių pokyčių vykusių viešajame sektoriuje suvestinės
Viešojo sektoriaus ataskaitos
Administracinių paslaugų sąrašas
Viešųjų paslaugų sąrašas
Administracinė našta piliečiams
Kokybės iniciatyvos viešojo administravimo institucijose ir įstaigose
Bendrasis vertinimo modelis (BVM)
Bendrojo vertinimo modelio esmė
Bendrojo vertinimo modelio išorinis vertinimas
Nacionalinės Bendrojo vertinimo modelio konferencijos ir kiti renginiai
Europos Bendrojo vertinimo modelio konferencijos
BVM konferencijų akimirkos
Filmas "Bendrasis vertinimo modelis"
BVM Išteklių centro leidiniai
BVM diegiančios organizacijos
Vartotojų pasitenkinimas viešosiomis paslaugomis
Gerosios patirties pavyzdžių atranka
Gerosios patirties pavyzdžių atranka 2012 m.
Sritys, iš kurių turi būti teikiami projektai 2012 m. gerosios patirties pavyzdžių atrankai ir jų aprašymai
Paraiškos forma
Gerosios patirties pavyzdžių atrankos rezultatų apžvalga (2005-2011 m.)
Gerosios patirties pavyzdžiai 2011
Gerosios patirties pavyzdžiai 2009
Gerosios patirties pavyzdžiai 2007
Gerosios patirties pavyzdžiai 2005
Paraiškų teikimas ir vertinimas
Atrankos taisyklės
Paraiškos forma
2005 metai
2007 metai
2009 metai
Projektų žemėlapiai
2007m. projektų žemėlapis
2004-2005m. projektų žemėlapis
Tyrimai, metodikos, rekomendacijos, apklausos ir leidiniai
Leidiniai
Leidinys "Viešasis administravimas Lietuvoje"
Leidinys "Viešųjų paslaugų vartotojų pasitenkinimo indekso apskaičiavimo metodika"
Leidinys „Europos vartotojų pasitenkinimo valdymo vadovas“
Leidinys „Matuodami galime tobulėti. Kaip tobulinti viešojo sektoriaus veiklą, naudojant informaciją apie piliečių (vartotojų) pasitenkinimą"
Tyrimai
Lietuvos gyventojų apklausos apie pasitikėjimą valstybės ir savivaldybių institucijomis ir įstagomis
Metodikos, rekomendacijos, analizės, gairės
Administracinių paslaugų vertinimo rekomendacijos
Projektų ir procesų valdymo viešojo valdymo institucijose gairės
Administracinių paslaugų teikimo aprašymų rengimo rekomendacijos
Vieno langelio principo taikymas
Kaip pasirengti piliečių chartiją?
Valstybės vykdomosios valdžios sistemos įstaigų administracijų struktūrų tobulinimo rekomendacijos
Savivaldybių organizuojamų viešųjų paslaugų teikimo analizė ir Savivaldybių administracijų struktūrų analizė
Pasiūlymai dėl teritoriniu principu veikiančių valstybės vykdomosios valdžios sistemos įstaigų veiklos
Studijos
Nuorodos
Archyvas
Projektinė veikla
Viešojo administravimo sektoriaus kokybės iniciatyvos
Administracinės naštos piliečiams mažinimas
Viešojo administravimo stebėsenos sistemos sukūrimas
ES struktūrinės paramos rezultatyvumo ir poveikio viešojo valdymo tobulinimui vertinimas
Viešųjų ir administracinių paslaugų teikimo ir asmenų aptarnavimo kokybės gerinimas
Viešojo sektoriaus įstaigų teikiamų paslaugų ir gyventojų aptarnavimo kokybės gerinimo sprendimai
Efektyvios ir rezultatyvios savivaldybių vykdomų funkcijų sistemos sukūrimas
Kokybės konferencijos
Kokybės konferencijos Lietuvoje
Europos kokybės konferencijos
Renginių akimirkos
Administracines naštos seminaras
Seminaro akimirkos
Vartotojų pasitenkinimas viešosiomis paslaugomis (renginiai)
Tarptautinis seminaras
Praktinis seminaras
Ar Jums buvo naudingi Vidaus reikalų ministerijos organizuoti renginiai kokybės vadybos ir vartotojų pasitenkinimo temomis?
Taip, pagilinau bendrąsias žinias
Taip, pritaikiau praktiškai darbe
Taip, planuoju pritaikyti savo tolimesniame darbe
Ne
Nedalyvavau, bet norėčiau dalyvauti
Apklausų archyvas
spausdinti
Paieška
Europos Bendrojo vertinimo modelio konferencijos
4-oji Europos Bendrojo vertinimo modelio konferencija „
Link tobulumo. Sunkmečio iššūkiai Europos viešajam administravimui
"
5-oji Europos Bendrojo vertinimo modelio konferencija „
Bendrasis vertinimo modelis - inovacijų varomasis veiksnys
"
Daugiau informacijos
Bendrojo vertinimo modelio Išteklių centro
(Mastrichtas) puslapyje.