Neįgaliesiems
Viešojo sektoriaus įstaigos
Viešojo sektoriaus įstaigos
Institucinių pokyčių vykusių viešajame sektoriuje suvestinės
Viešojo sektoriaus ataskaitos
Viešojo sektoriaus institucinės sąrangos tobulinimas
Administracinės paslaugos
Praktiniai patarimai
Viešosios paslaugos
Savivaldybių vykdomų funkcijų sistema
Administracinė našta piliečiams
Kokybės iniciatyvos viešojo administravimo institucijose ir įstaigose
Bendrasis vertinimo modelis (BVM)
Bendrojo vertinimo modelio esmė
Bendrojo vertinimo modelio išorinis vertinimas
Nacionalinės Bendrojo vertinimo modelio konferencijos ir kiti renginiai
Europos Bendrojo vertinimo modelio konferencijos
BVM konferencijų akimirkos
Filmas "Bendrasis vertinimo modelis"
BVM Išteklių centro leidiniai
BVM diegiančios organizacijos
Vartotojų pasitenkinimas viešosiomis paslaugomis
Tyrimai, vertinimai, studijos
Leidiniai
Leidinys "Viešasis administravimas Lietuvoje"
Leidinys "Viešųjų paslaugų vartotojų pasitenkinimo indekso apskaičiavimo metodika"
Leidinys „Europos vartotojų pasitenkinimo valdymo vadovas“
Leidinys „Matuodami galime tobulėti. Kaip tobulinti viešojo sektoriaus veiklą, naudojant informaciją apie piliečių (vartotojų) pasitenkinimą"
Metodikos, rekomendacijos, analizės, gairės
Administracinių paslaugų vertinimo rekomendacijos
Projektų ir procesų valdymo viešojo valdymo institucijose gairės
Administracinių paslaugų teikimo aprašymų rengimo rekomendacijos
Vieno langelio principo taikymas
Kaip pasirengti piliečių chartiją?
Valstybės vykdomosios valdžios sistemos įstaigų administracijų struktūrų tobulinimo rekomendacijos
Savivaldybių organizuojamų viešųjų paslaugų teikimo analizė ir Savivaldybių administracijų struktūrų analizė
Pasiūlymai dėl teritoriniu principu veikiančių valstybės vykdomosios valdžios sistemos įstaigų veiklos
Studijos
Lietuvos gyventojų apklausos apie pasitikėjimą valstybės ir savivaldybių institucijomis ir įstaigomis
Nuorodos
Archyvas
Projektinė veikla
Viešojo administravimo sektoriaus kokybės iniciatyvos
Administracinės naštos piliečiams mažinimas
Viešojo administravimo stebėsenos sistemos sukūrimas
ES struktūrinės paramos rezultatyvumo ir poveikio viešojo valdymo tobulinimui vertinimas
Viešųjų ir administracinių paslaugų teikimo ir asmenų aptarnavimo kokybės gerinimas
Viešojo sektoriaus įstaigų teikiamų paslaugų ir gyventojų aptarnavimo kokybės gerinimo sprendimai
Efektyvios ir rezultatyvios savivaldybių vykdomų funkcijų sistemos sukūrimas
Kokybės konferencijos
Kokybės konferencijos Lietuvoje
Europos kokybės konferencijos
Renginių akimirkos
Administracines naštos seminaras
Seminaro akimirkos
Vartotojų pasitenkinimas viešosiomis paslaugomis (renginiai)
Tarptautinis seminaras
Praktinis seminaras
Gerosios patirties pavyzdžių atranka
Gerosios patirties pavyzdžių atranka 2012 m.
Gerosios patirties pavyzdžių atrankos rezultatų apžvalga (2005-2011 m.)
Gerosios patirties pavyzdžiai 2011
Gerosios patirties pavyzdžiai 2009
Gerosios patirties pavyzdžiai 2007
Gerosios patirties pavyzdžiai 2005
Paraiškų teikimas ir vertinimas
Projektų žemėlapiai
Ar vakokybe.vrm.lt tinklapyje radote visą reikalingą informaciją?
Taip, visą reikiamą informaciją, radau
Radau dalį, reikiamos informacijos
Ne, reikiamos informacijos neradau
Apklausų archyvas
spausdinti
Paieška
Europos kokybės konferencijos
6-oji Europos kokybės konferencija
„
TEISINGŲ DALYKŲ DARYMAS TEISINGAI. Į REZULTATUS ORIENTUOTAS VIEŠASIS SEKTORIUS EUROPOJE
"
5-oji Europos kokybės konferencija
„
PILIETIS - VIEŠOJO ADMINISTRAVIMO KOKYBĖS PAGRINDAS
"
7-oji Europos kokybės konferencija
"
LINK ATSAKINGO VIEŠOJO ADMINISTRAVIMO"